Beoordelingen van Pizzeria Slangenbeek Hengelo

Recente recensies van Pizzeria Slangenbeek Hengelo

4 sterren na 245 reviews

, 13-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Zowel de pizza Roma als de pasta met kip, iui en champignons in roomsaus waten heerlijk .

, 10-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna een uur gewacht en pizza's waren niet warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service qua tijd en bezorging en prima kwaliteit

, 05-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Prima pizza's.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Maaltijden zijn al jaren top. Vooral houden zo.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer snelle levering, goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Maar graag de volgende keer wel het gratis drankje meeleveren.

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke broodjes döner en shoarma. Goed vlees, grote lekkere broodjes. En de aardappelschijfjes zijn ook de moeite waard!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, normale prijs, smaakte prima , wel jammer dat de pizza wat lauw was bij aankomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging op zich prima, ook vrij snel. Echter fout bij levering (rijst die koud en droog was, i.p.v. gebakken aardappel)

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top👍

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat langer op moeten wachten dan normaal, nu ruim 1 uur, helaas. Maar de extra lekkere kruiden op de aardappeltjes maakt veel goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten goed. Bezorging opnieuw slecht. Bezorger reed weer vaak langs de woning, terwijl ik bij de bestelling duidelijk heb aangegeven ‘eerste huis op de hoek’.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag alles compleet en lekker :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was het eten weer heerlijk. Vooral houden zo!!

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer alweer een broodje vergeten bij mijn bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo vaak besteld en altijd zeer vlot thuis en alles lekker warm. De gerechten smaken heerlijk, ik ben tevreden.

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer fantastisch!

, 19-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas voor de derde keer half geleverd Na een belletje kwam het nog niet goed tweede belletje uur later werd er eindelijk de rest geleverd Eten was al op maar saus kwam later :(

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlotte levering. Eten goed op temperatuur. Zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling en bezorging top. Snel en lekker!

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is top maar zo jammer dat steeds de broodjes van de shoarma niet open gesneden zijn. En zonder sla wederom met sla is. Vraag me dan meer af waarom er niet geluisterd word naar de opmerkingen die je kan plaatsen Verder is het eten lekker en snel bezorgd

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Naast de hard gebakken shoarma weer wat vergeten, dit keer de sausjes. Gebeld en zou zo snel mogelijk bezorgd worden. Na meer dan een 1/2 uur werden de eindelijk bezorgd. Hadden het eten natuurlijk al op, was wel de laatste keer dat we hier bestellen !!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik haal regelmatig pizza bij jullie en ben altijd heel tevreden. Gisteren was de pizza niet lekker. Hij was heel erg nat en het ei was niet gaar.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pasta Carbonara was goed, de pasta Vegatiarana viel wat tegen.

, 18-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas moest ik te lang wachten op de bestelling. Ruim 3 kwartier

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat is de meerwaarde van online bestellen waarbij je een bezorgtijd aan kunt geven, als er toch niks mee gedaan wordt en je zelf achter je bestelling aan mag gaan bellen waar die blijft?????

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere shoarma en snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Gemakkelijk en snel te kiezen menu's. Alleen de optie om te kiezen tussen 'zelf afhalen' en 'laten bezorgen' mag iets duidelijker aangegeven worden.

, 06-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit keer viel het allemaal erg tegen. Het is normaal erg lekker maar dit keer waren de spireribs aangebrand, ik had aangegeven geen rijst te willen en dit zat er toch bij en de knoflooksaus die erbij moest zitte was niet mee geleverd. Hopelijk volgende keer weer gewoon alles goed

, 30-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere pizza's voor een goede prijs.

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

prima

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was perfekt, vooral de rode saus viel erg in de smaak bij m'n man.

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had iets meer Italiaanse kruiden op gemogen. Maar we gaan in de toekomst zeker nog meer bestellen ! Erg vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas een uur moeten wachten op onze bestelling. Eten was verder super

, 10-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na een uur wachten eindelijk ons eten...KOUD!!!! Even gebeld met de zaak...we willen u wel 10% op de volgende bestelling geven...die volgende bestelling komt er niet. Eten nog wel geprobeerd...smaakloos moesten helaas nog wat ergens anders bestellen

, 02-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging en een vlotte koerier. Het eten daarin tegen minder. Knoflooksausbakje open geknapt in het zakje met drinken. Rijst was behoorlijk droog en de pizza was zeer zacht en klef. Normaal altijd super deze keer hebben we het maar laten staan.

, 28-07-2018

Kwaliteit:

Rating

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer lekker

, 20-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Had 4 stagioni en 4 formaggi besteld. Zou een blikje Cola Light gratis krijgen. De 4 stagioni was er niet. Dat was een andere heel zoute pizza. Het blikje Cola was er ook niet. Geen beste beurt.

, 16-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza’s, hadden wat warmer gemogen.

, 15-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering, superlekkere pizza's! De beste in Hengelo

, 13-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Slecht, frietjes waren slap. 3 blikjes cola niet geleverd. Ben ik niet gewend van pizzeria slangenbeek. Normaal gesproken super kwaliteit viel me heel erg zwaar tegen. Geen drinken en slappe friet

, 08-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ze waren alleen de blikjes vergeten erbij toedoen jammer Voor de rest perfect

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Evenals alle voorgaande keren is het eten helemaal top. Vooral houden zo

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas, hebben wij meer dan een uur moeten wachten op onze bestelling. Telefonisch niet bereikbaar, meer dan 10 keer geprobeerd te bellen. Omdat wij graag willen weten waar onze bestelling bleef. Toen maar naar jullie cafetaria gebelde, vanaf daar is er iemand naar de Pizeria gelopen om te vragen waar onze bestelling bleef. Daarna werden wij teruggebeld, de bestelling komt eraan. Dit hadden wij niet verwacht van jullie vandaar deze ene ster.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima schotel , compleet en voldoende , zullen we zeker vaker doen en aanbevelen

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

, 04-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-05-2018

Kwaliteit:

Rating

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer helaas niet helemaal perfect. Kinderpizza Margherita met extra topping salami werd bezorgd zonder de salami (maar wel extra kosten), de pizza's waren te kort gebakken en de friet hij hamburgermenu was niet lekker (te slap). De bezorging duurde een uur. Wel begrijpelijk door drukte ivm regenachtig weer en moederdag, maar kwaliteit van het eten mag daar niet onder lijden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Slechte service. De online bestelling zou om 18:00uur kunnen worden opgehaald. Maar deze werd bij aankomst pas verwerkt. 20 minuten moeten wachten. Online zelfs alles al betaald. Online bestellen heeft dus geen nut, je kunt beter bij de zaak bestellen. Eten was verder prima.

, 23-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza goed verzorgt en bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vind het bijzonder jammer dat de porties broodje soarma en Döner in een nog kleiner bakje geleverd worden. Bij het broodje shoarma zat een kartonnen broodje wat je in de super markt kan kopen. Heel jammer en niet lekker. De porties moeten echt weer naar normale grootte. Het totaal bedekt nog niet eens een boterham bordje vol. Hopelijk doen jullie hier wat mee, kom nml al jaren bij jullie.

, 12-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helft van de bestelling wordt niet afgeleverd, en bij een salde die ik had besteld zitten veel meer ingrediënten in als aangegeven staat op de site. Teleurstellend.

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer..., alles naar wens.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker! Vriendelijk personeel! Helemaal top!

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlotte leverering. Eten lekker. Temperatuur goed. Tevreden

, 28-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurte 50 min voordat we de bestelling bezorgt kregen

, 21-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Gisteren besteld kom je het op halen sta je voor dichte deur geen eten niks Dus met lege handen thuis

, 21-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerste shoarma van Hengelo (vinden wij dan). Pizza nog nooit van hen gehad dus daar kan ik niets over zeggen. Bezorging vrij snel en alles goed warm en niets door elkaar. Bezorgers vriendelijk en netjes.

, 18-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima alleen was het nog net een beetje warm. Te veel afgekoeld dus.

, 12-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Her eten was ok, maar hoe de pizza’s hier aan kwamen niet!! Het vet zat al tegen de deksel aan en bij openen van dozen zaten de pizzza’s verfrommeld in de doos alsof de tas op de zijkant is vervoerd. We hebben er foto’s van gemaakt. Bakjes knoflook van de shoarma waren geknapt waardoor alles onder de saus zat.... En we hebben ruim 1 uur en 15 min gewacht tot de bestelling kwam.. voor ons helaas een hele slechte ervaring

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ben meer dan tevreden maar baal ervan dat keer op keer de pita broodjes niet ingesneden zijn

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

alles top , goede webside , snelle bezorging en lekkere pizza

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen al jaren regelmatig een familieschotel. In het verleden heette dit een mixgrillschotel. We zijn er dik tevreden over. Veel variatie en lekker bereidt. En vooral de knoflooksaus is bij ons een hit. Heerlijk. Vooral allemaal houden zo. Dikke pluim

, 10-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was op tijd en vriendelijk. 17.30 (vrijdag 9feb, op de minuut nauwkeurig). Eten daarentegen was deze keer van mindere kwaliteit. De shoarma hawaï was zonder ananas en afgezien van de warme aardappeltjes was het rest van het eten (shoarma en döner) koud. Groet, Jeroen j.terhart@gmail.com

, 09-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patat was erg slap.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kapsalon was veel te zout

, 27-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Uitstekende pizza;s. Op tijd gereed, kon het direct afhalen. Prima service,

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerst verkeerde maaltijc bezorgd. Later de goede. Alleen jammer dat je dan dus niet samen eet. Maar smaak was goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle en vriendelijke bexorging. Weer lekker.

, 20-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Pizza's waren heerlijk. Blikje drinken was men helaas vergeten.

, 19-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Goed belegd, was nog goed warm na ruim 10 minuten in de kou fietsen. Beter dan de vorige keer, hij was heerlijk

, 14-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vooral houden zo. Lekkere maaltijden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, goed verpakt. Smullen.

, 11-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde 48 minuten voordat de bestelling er was. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed en gratis blikje frisdrank.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanwege slechte weer heel begrijpelijk geen eten bezorgd. Wel zou ik nog graag mijn geld €12,75 terug gestort krijgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza was er echt super snel en de pizza was ook lekker

, 20-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Volgens mij hoort er op een pizza funghi geen salami te zitten. Mijn man is vegetarisch dus dat was absoluut niet grappig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal zeer goede kwaliteit pasta. Gisteren vond ik de smaak wat minder goed dan gebruikelijk.

, 12-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit ok, maar patat en aardappelschijfjes waren veel te zout.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Weer overheerlijke pizza's gegeten, voor een super prijs!

, 06-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten!

, 02-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke calzone gehad en het werd snel geleverd! Was wel aan de kleine kant, anders dan ik normaal gewend ben van pizza’s, maar hij was heerlijk!

, 02-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bestelling via internet ging helamaal top! Het menu was overzichtelijk. De betaling via ideal was super. Het enige minpuntje is dat wij hadden aangegeven dat wij het om 18.00 uur zouden ophalen. De bestelling was iets over 17.30 uur geplaatst. Toen mijn dochter om 18 uur bij de zaak was moest ze nog 10 minuten wachten. Maar het eten was ook heel lekker daarna.

, 29-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd de kwaliteit dat is 5sterren waard

, 20-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Drie kwartier te laat bezorgt. Een sorry kon er niet af. Wat een chagrijn.

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

al het eten was prima. alleen 1 tip. bij een stokbroodje kruidenboter denken mensen aan een pistoletje. dat hebben jullie niet. misschien de naam wat aanpassen? (broodje is verder hartstikke lekker!)

, 02-10-2017

Kwaliteit:

Rating

, 29-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel gebracht, goed op temperatuur en smaak was heerlijk.

, 16-09-2017

Kwaliteit:

Rating

, 08-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pasta's en een heerlijke Slangenbeek Wrap. Heren ga zo door. Dank je wel.

, 01-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Prima samenspel website en afhalen. Lekkere pizza's voor een zeer concurrerende prijs. Nu nog even de vloer vegen.

, 15-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goede kwaliteit en snelle bezorging!!!

, 13-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

15 pizza's besteld. Binnen dertig minuten geleverd en heerlijk.

, 12-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In de kapsalon shoarma , was het zoeken naar de shoarma. Jammer . Rest van het bestelde was wel goed .

, 05-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger reed met de brommer over een gedeelte wat niet voor brommers is maar alleen voor voetgangers. Ik vertelde het hem . Vervolgens reed hij op de brommer weer weg over dit gedeelte van het voedpad. Dit is de tweede keer dat ik uw pizzeria er wat van zeg! Andere pizzeria's doen er wel wat op uit! Ik hoop dat ook uw bezorgers zich aan de verkeersregels zullen houden. Kan ook kenteken gaan noteren. Echter ik hoop dat het voldoende is zo.

, 29-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke kapsalon. Drijft niet in het vet, goede hoeveelheid. Zeker een aanrader. Pizza's ook erg lekker. Super snel met bezorgen en klantvriendelijk!

, 26-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd en lekker warm. Kids waren tevreden.

, 24-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2e keer foute bestelling na 1,5 jaar maar weer eens proberen... krijg je wel netjes 10% korting op de volgende bestelling aangeboden maar wat heb ik eraan, los het op kom gewoon met de juiste bestelling aan. Zo moeilijk kan het goch niet zijn linkt mij, gemiste kans maar weer een paar jaar wachten, gelukkig is Maria uit Deurningen een prima vervanger met meer echte Italiaanse pizza's, sneller en eigenlijk nooit geen fouten, mocht het mis gaan staan ze zo weer voor je deur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

jammer, na lang gewacht te hebben wegens verbrande pizza toch maar weer eens geprobeerd... kapsalon shoarma met knoflooksaus en een kapsalon shoarma met whiskey saus... wat leveren ze? 1 keer shoarma en 1 keer met Donner... bestelling nageven gecontroleerd en nee het lach niet aan ons... kwaliteit was prima!

, 21-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prma kwaliteit goede smaak

, 21-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 uur om te bezorgen terwijl afstand binnen 1 km is. Slecht....

, 19-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

spareribs waren heerlijk in

, 13-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging goede pizza

, 07-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pasta Bolognese was erg lekker van smaak,maar veel te veel saus.volgende keer graag wat minder

, 06-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima Lasagne en shoarma schotel! Binnen 30 minuten na bestelling geleverd.

, 30-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd bezorgd, maar kipfilet zwart aangebrande stukken. Dat kan anders....

, 29-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had om 3 uur besteld en het zou om 4 uur geleverd worden maar ik had het pas om 16:37 (37 minuten te laat) Het eten in tegenstelling was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was optijd net zoals altijd. En het eten was erg lekker. 1 puntje het vlees was vandaag minder mals normaal altijd goed en valt het van het bot!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en netjes geleverd; lekker als altijd!

, 22-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 pizza's besteld. Bij ophalen bleek dat 1 (gratis) blikje drinken ook echt 1 blikje is en niet 1 blikje per pizza, dat had ik persoonlijk anders gedaan. Verder wel heerlijke pizza's!

, 18-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keer op keer heerlijk eten!

, 15-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

8 pizza''s besteld en alles was op de afgesproken binnen. Top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden Lahmacum zonder iets, zonder salade! Dat was best een teleurstelling.

, 16-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitermate tevreden! Snelle bezorgd. Heerlijke burgers!!! Handig en snel via iDEAL te betalen.

, 26-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

pizza's van goede kwaliteit en en niet onbelangrijk van zeer goede smaak

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd.

, 11-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit. Mooi op tijd klaar.

, 08-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's die wij hadden besteld waren zoals gewoonlijk bij jullie heerlijk! Ook de topping die we hadden doorgegeven klopte helemaal. De Turkse pizza had helaas wel wat weinig vlees evenals de pizza met shoarma.

, 01-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van pizza was top! Rijk belegd en goed op temperatuur. Bezorger was ontzettend beleefd en klantvriendelijk, aangenaam verrast door deze vriendelijke jongen!

, 26-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk, aardappeltjes perfect knapperig gebakken. Voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 van de pizza''s was niet voorzien van extra salami. Besteld was oa. FungI met extra salami deze was geleverd zonder de salami

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

, 28-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 17-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel. Top

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza, sneller geleverd dan aangekondigd.

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza bij slangenbeek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima goed van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aardappels en kleine porties shoarma waren bijna koud. Jammer. Dit zijn we niet gewend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het broodje dat bijgeleverd werd bij de Shoarma was niet warm. Er was geen knoflooksaus bijgevoegd (wel besteld). De korst van de pizza was deels verbrand

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

hamburger broodje was deels verbrand en suf en 2 blikjes drinken werden niet meegeleverd. Na bellen werden deze wel snel geleverd.

, 02-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was niet op afgesproken tijdstip

, 02-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en erg lekker gegeten. Echt super

, 29-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed en snel

, 27-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Moesten anderhalf uur wachten. Zeer slecht

, 13-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurde 45 minuten dit vonden we wel een beetje lang. Eten was heerlijk!

, 24-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

wederom uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij ern kapsalon zit, volgens de beschrijving, shoarma, sla en gebakken aardappels. Helaas is de sla niet meegekomen en was de bak maar voor de helft gevuld. Jammer,.. weer een stap achteruit.

, 20-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en prima eten, voor mij veruit de beste

, 16-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gemengde salade was slecht, leek wel uit een kant en klaar zakje te komen. Veel te weinig saus. Pizza en hamburgermenu waren wel goed.

, 15-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was bij aflevering al erg afgekoeld/ lauw. En dat terwijl we niet echt ver van de pizzeria afwonen.

, 05-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu de 3de keer dat de bestelling niet in orde is. Vandaag pizza met extra gorgonzola besteld (en betaald). Het zat er niet op. Toch balen die foutjes en ga dus op zoek naar een andere pizzeria

, 30-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza's en keurig op de afgesproken tijd bezorgd

, 16-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Patatjes waren helaas een beetje aan de koude kant. Maar de lekkere hamburger maakte veel goed....Bezorging was netjes op tijd.

, 11-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is prima, erg lekkere pizza's. Helaas bij de bestelling van vandaag zat de extra topping op één pizza niet bij. Verder alles prima en niet te lang gewacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling ging makkelijk en de bezorging snel. De pizza's waren echter ontzettend klein. Wel 30% kleiner dan 3 maanden geleden. Ook de dozen waren kleiner. Niet voldoende als maaltijd. Wel goed van smaak

, 31-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima pizza, nadat eerst een verkeerde werd bezorgd, kregen we direkt de juiste, prima geregeld

, 17-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

uitstekende pizzas, lekker knapperig en goed warm bij bezorging, snelle levering, top

, 10-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zoals altijd heerlijk!!! Bezorging voortreffelijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het hamburger menu was erg lekker en netjes verzorgd. En je krijgt er ook nog een blikje frisdrank voor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles goed alleen de betaalapp vd Rabobank werkt niet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, kwaliteit erg goed en netjes

, 02-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger altijd vriendelijk. De laatste 2 bestellingen gaat de kwaliteit echter achteruit en wordt de inhoud steeds minder en goedkoper.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was nog erg warm ten tijde van bezorging. Groot pluspunt. De smaak was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorger stond bij het verkeerde adres ondanks dat het allemaal duidelijk ingevuld was. Wij verwachtten, omdat wij 4 menu's besteld hadden, ook 4 blikjes drinken i.p.v. 1 stuks. Verder was het oké.

, 11-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren een maaltijd besteld. Zeer slechte kwaliteit dit zijn we niet geweest. Shoarma alleen maar kleine harde stukjes en sommige ook nog verbrand. Nog niet de helft van opgegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd perfect eten en mooi op tijd bezorgd

, 25-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit erg goed en netjes.

, 25-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer erg goed.

, 24-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten en bezorging goed. Alleen jammer dat de pita broodjes er niet bij waren.

, 16-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker en snel.

, 28-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles ok Snel en conform bestelling doen we vaker

, 25-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De schotels waren heerlijk. Topbedrijf! Hier kunnen anderen nog van leren.

, 16-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker en we waren enorm verbaasd over de snelle levering! Ideaal online bestellen en het zo snel krijgen! Top.

, 12-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging stipt op tijd! Bestelling heerlijk en veel!

, 26-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza op zich goed, was met ei. Alleen erg onprettig dat er stukjes eierschaal bij op zaten, al de tweede keer dat ik dat meemaak. Erg naar tussen de tanden. Bestellen gaat erg eenvoudig, vriendelijke bezorger.

, 18-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en kwalitatief goed!

, 01-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke maaltijd. Uitgebreid en heerlijk van smaak.

, 22-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten..ni

, 19-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt lekkere pizza's en zeker voor herhaling vatbaar!

, 03-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goede kwaliteit Snelle bezorging Eten was heerlijk Gewoon weg top

, 01-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets teveel kip. Saus smaakte anders dan voorheen

, 13-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een waardeloze service. Heeft ruim een uur geduurt

, 07-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden een shoarmaschotel besteld. Een gedeelte van het vlees was lekker warm, een ander gedeelte niet. Het bestelproces verliep erg goed. Alleen jammer dat je pas tijdens het betalen ziet dat je 1 euro extra moet betalen. Over het algemeen zijn we tevreden.

, 03-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had haast en geen zin om te koken, Heb makkelijk en snel mijn bestelling geplaatst en aangegeven dat ik snel weg moest, binnen een kwartier was mijn pizza er! Geweldige service en geweldige pizza!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het Eten kan nog wel iets warmer gebracht worden . redelijk snel koud

, 29-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zou fijn zijn als de pizza's in pizzapunten geleverd zouden worden. Dat ze al zijn voorgesneden

, 23-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's waren prima. Er is geen duidelijke keuze bij online bestellen voor het afhalen van de gerechten.

, 22-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer te vroeg bezorgd. Zorg eens dat de aangegeven tijd op de website ook nagestreefd wordt!

, 22-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Vaker bestellen

, 18-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

smaak was minder goed dan ik gewent was. Heel veel dorst gehad na het eten.

, 09-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was prima op tijd en warm.

, 27-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toegevoegde opmerkingen zijn gelezen en het gevraagde uitgevoerd. Bezorging perfect op tijd. Eten goed warm Top.

, 16-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima en snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk was er weer iets mis met de bezorging, deze keer duurde het een uur voordat ik eindelijk mijn eten had! Vorige 2 keren kwam het eerder dan de op internet aangeven tijd. Doe hier iets mee!

, 09-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, gemakkelijk bestellen en betalen. Prima en zeker voor herhaling vatbaar!!

, 31-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's en een prima bezorging!

, 17-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede pizza met uitstekende topping. Erg smaakvol. Op tijd bezorgd en ze waren warm.

, 03-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke grote smaakvolle pizza's en de kinderpizza was ook prima, niet te groot, niet te klein. Bezorging was snel, aardige jongen.

, 29-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's werden op de afgesproken tijd bezorgd; waren vers en heerlijk warm.

, 18-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza's!

, 16-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit, lekker snel afgeleverd.

, 15-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn bestelling was er sneller dan dat ik er eigenlijk klaar voor was en de pizza smaakte heerlijk, precies volgens de extra instructies

, 10-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

erg lekkere pizza, lekker snel bezorgd 1