Bewertungen von Pizzeria Slangenbeek Hengelo

Neue Beurteilungen

5.0
W.M. Jager
31 MĂ€rz 2025

In 1 woord: prima

MB
30 MĂ€rz 2025

Top!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tanya
30 MĂ€rz 2025

10/10 đŸ‘đŸ» Eten is hier altijd lekker en snel gemaakt.

Erik
29 MĂ€rz 2025

Was deze keer iets te natte bodem. Voorheen nog niet zo gehad

Malek Altin
28 MĂ€rz 2025

Altijd lekker en snel!

Mer
26 MĂ€rz 2025

Snel bezorgd, vriendelijke bezorger! Pizza was erg lekker en goed warm. Je kan hier met een gerust hart een 4formaggi pizza bestellen zonder dat de gorgonzola teveel overheerst. Prijs met een actie (zoals die op woensdag) leuk, vooral als je een keer net wat minder te besteden hebt.

Kirsten Ophof
25 MĂ€rz 2025

Altijd super vers, smaakvol en snel geleverd! Heel erg blij met Slangenbeek. Complimenten! Ook aan jullie bezorgers

Wijkbewoner
22 MĂ€rz 2025

Precies op tijd na bestelling via app en overheerlijk

Martin den Otter
15 MĂ€rz 2025

Aardappelen en patat hadden minder zout. Dank!

Ard de Jager
14 MĂ€rz 2025

Leuke bezorgers en lekker eten top!!!

Tanya
14 MĂ€rz 2025

Heerlijk eten, snelle bezorging. Top!

Cor
12 MĂ€rz 2025

Wederom zoals altijd een dikke prima,..đŸ‘đŸ€—

Jeroen
11 MĂ€rz 2025

Heerlijk snel bezorgd en wat was het weer lekker. De aller beste in Hengelo.

Esther
11 MĂ€rz 2025

Ik ben altijd heel tevreden, heb ook geen reden over nalatigheid qua service - eten of bezorging. Is in principe altijd top maar ik kreeg afgelopen weekend mijn komkommer - appel salade geleverd en dit was alles behalve fijn. Het bakje was open gegaan in het zakje en het was 1 grote drap. Dit had de bezorger al door en gaf mij het zakje ook dusdanig. Ik heb het aangenomen, was me op dat moment niet bewust van het feit dat het zo mis was. Het een kwart weg moeten gooien. Zo zonde. Daarentegen was het weer een super service dat ze per ongelijk onze bestelling foutief hadden bezorgd en dit heel snel weer hadden opgelost.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renate van Wijk
10 MĂ€rz 2025

Pizza was een beetje aangebrand. Deel van de korst moeten verwijderen. Pasta was heerlijk.

Marcel
5 MĂ€rz 2025

De anders zo heerlijke Lasagne Bolognese was helaas iets aangebrand. Dit laat ons echter niet afhouden om het de volgende keer weer te bestellen. Want kan een keer gebeuren toch? De bestelling werd keurig op tijd zoals aangegeven bezorgd.

Wanda Blind
5 MĂ€rz 2025

Een heerlijk gevulde pizza. De pizza's waren nier al te warm. Dat kan beter. En het zout mag minder een dag later heb ik nog dorst. De smaak van de pizza is heerlijk en precies genoeg.

Rakers
2 MĂ€rz 2025

Het blikje cola hoeft voor mij niet. Helemaal niet lekker bij een maaltijd. En dan nog alle suiker die je binnenkrijgt. Advies: Breng gewoon de pizzapprijs omlaag en vergeet die blikjes

Bauhuis
25 Februar 2025

Goed zoals altijd!

Jos
18 Februar 2025
Roos
17 Februar 2025

snel en uitstekend!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wennink
15 Februar 2025
de Gooijer
13 Februar 2025

De rijst was een beetje te zout. En de lasagne ook. Lijkt of er een andere kok was, want normaal gesproken hebben we dit niet.

Joanne Druijts
9 Februar 2025

De pizza was in het gehele middenstuk helemaal doorweekt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel
9 Februar 2025

Prima portie Lasagne, goede smaak en goed bereid. Aanrader!

Tanya
7 Februar 2025

Heerlijk eten! ik ga hier vaker bestellen. đŸ‘ŒđŸ»âœš

Morris
6 Februar 2025

Supersnel altijd en vriendelijke bezorgers! En fijn dat de optie contant betalen aan de deur nog steeds van kracht is👍

Martijn
2 Februar 2025

Ze bezorgen snel

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cristel
26 Januar 2025

Heerlijke malse spareribs. Bezorger kwam op de afgesproken tijd 😃👍

Christian
19 Januar 2025

Per ongeluk was een verkeerde lahmacun meegeleverd. Gebeld en 15 minuten later alsnog de juiste geleverd. Top!

Bob
19 Januar 2025

Het valt op en tegen dat de porties weer kleiner zijn geworden, zowel vlees als rijst en aardappeltjes...vooral van de kebabschotel

De vries
18 Januar 2025
Janneke
18 Januar 2025

Zou fijn zijn als we in de mail een indicatie krijgen hoe kast de bestelling klaar is. Verder was het heerlijk.

Lex
18 Januar 2025

2 pizza's besteld. Pizza Della Cassa en Hawaii. Helaas miste Pizza Della Cassa een ingrediënt. Verder prima zoals altijd.

C.
16 Januar 2025

Eten is goed en wordt altijd op tijd geleverd, terwijl wij Borne wonen

Thijs
15 Januar 2025

Zoals altijd goede kwaliteit en snel bezorgd!

Beth
12 Januar 2025

Het eten was niet zo warm wat ik gewend ben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Luuk ter Braak
12 Januar 2025

Top wil wel meer korting

Gabrielle Stadnik
11 Januar 2025
Roos
3 Januar 2025
Steffens
31 Dezember 2025

Jammer dat er niet meer salade bij mijn shoarma schotel zat. Dat witte spul,ik weet echt niet wat het was en het smaakte nergens naar, mag van mij wel weggelaten worden en meer salade

Marco Muller
29 Dezember 2024

Snel bezorgd en de Kebab is echt de beste van heel Hengelo de rijst was ook smakelijk alleen de aardappelen waren iets te koud.

Annelore Ter Grefte
29 Dezember 2024

Altijd top eten maakt niet uit wat je besteld. Ook mooie grote porties. Bezorgers zijn altyd netjes en zeer punctueel. Top bedrijf top bezorgers

Patrick
27 Dezember 2024

Kleine porties maar goede smaak

Hans
24 Dezember 2024
Y
23 Dezember 2024

Snelle levering en was heerlijk.

Nienke
23 Dezember 2024
Danny
22 Dezember 2024

De bezorging was prima alleen niet compleet , ik had er een half portie aardappeltjes bij besteld welke ik niet heb gekregen Er zal een haar vast gesmolten in de kaas van de pizza

Hk
22 Dezember 2024

Het beleg op de pizza was matig en gering. En de hoeveelheid kip-ui-champignon in de pasta minimaal

Bob
22 Dezember 2024

Weer van heerlijke pizza's genoten!

jeanet pauw
19 Dezember 2024

Wederom lekker gegeten. Echt heerlijk. Vers en lekker

CtP
19 Dezember 2024

Goede pizza, vriendelijke bezorging. Wel jammer dat je iets extra moet bijbestellen omdat 2x €9,99 op pizzadag net geen 20 euro is (minimale bezorging). Dan moet je iets bijbestellen en moet je alsnog meer betalen. Mijn tip: maak op pizzadag elke pizza 10 euro, zodat je met 2 pizza's gewoon kunt bestellen. Dan bestellen we zeker vaker, want de pizza's zijn lekker genoeg đŸ‘đŸŒ

Cor
18 Dezember 2024

Helaas niet het door mij bestelde gekregen. Ik bestel altijd Gambarotta met spaghetti en nu kwam ik thuis en was de spaghetti vervangen door Penne en weinig Gambarotta. Typisch geval van jammer.

Beppie
17 Dezember 2024

Ik had een redelijk aangebrande, taaie lamachun döner. Niet echt smaakvol. Er zaten maar een paar kleine stukjes döner in. Echt jammer. Mijn man had een kapsalon döner en die was wel goed.

Hans
14 Dezember 2024
Rian
13 Dezember 2024
Nienke
13 Dezember 2024
Danielle Vroom
10 Dezember 2024

Mooi op tijd geleverd, makkelijk bestellen en ook nog heerlijke pizza!

Olga Neuber
9 Dezember 2024

Het was weer heerlijk zoals altijd! Top

Cor
4 Dezember 2024

Wederom lekker maar helaas de uienringen vergeten,..😜👍

Frank Odijk
2 Dezember 2024

goede levering goede kwaliteit; het eten mag wel wat warmer!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ter grefte
1 Dezember 2024
Martin den Otter
30 November 2024

Op de afgesproken tijd heerlijke pizza's.

Felix
30 November 2024
Steffens
27 November 2024
Cor
20 November 2024

đŸ‘đŸ„ž

Dinand
12 November 2024

Mix grill was zeer goed en op afgesproken tijd. Zoals altijd goed.

Franz
10 November 2024

Maaltijd kwam na 11/2 uur. En de appel komkommer salade zat er niet bij a 6 euro.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk Wiggers
6 November 2024

Goed hoor en lekker....

Cor
6 November 2024

Wederom dikke prima en Chetaz nog bedankt voor de persoonlijke boodschap op het doosje,..đŸ‘đŸ€“

Marlous Weghorst
4 November 2024

De bestelling was niet compleet. Kreeg verkeerde pizza mee. Was helaas niet de eerste keer dat dit gebeurde. Al een keer eerder meegemaakt. Wel netjes de juiste pizza gelijk bezorgd. Daar kan ik niks over zeggen. Dus goed opgelost.

Hans van den Hooven
2 November 2024

Snelle bezorging en heerlijk gegeten!

Will
26 Oktober 2024

Snel bezorgd, heel smakelijk en vriendelijke bezorger

Pleun van den Bosch
25 Oktober 2024

Echt, de alleraller lekkerste pizza van Hengelo. Stelt me nooit teleur!!!

Jos B.
23 Oktober 2024

Omdat ik 2 cent te weinig bestelde werd € 2 bezorgkosten gerekend.

Aday
17 Oktober 2024

Super lekker eten!

Niels H
16 Oktober 2024

Zoals altijd goed en lekker

Cor
9 Oktober 2024

đŸ‘đŸ„ž

Petra
7 Oktober 2024

Jammer dat er bij de pasta geen deegkussentjes meer worden geleverd maar een simpel broodje. Beetje een domper

Nadine
4 Oktober 2024

Snelle bezorging en zoals altijd prima kwaliteit . Bedankt weer 😁

Renske
4 Oktober 2024

Heerlijk gegeten en snelle bezorging

Westenbroek
4 Oktober 2024

Alles lekker warm en goed! In de pasta tonno wel heel veel ui. De pasta spinazia zat in een andere verpakking dan vermeld , namen waren op de verkeerde verpakking geschreven. Gaf enige verwarring, maar beide gerechten waren wel aanwezig, echter dus met een verkeerde naam.

Peter
1 Oktober 2024

Ik had een broodje Shoarma Speciaal besteld en een gewone ontvangen.

Raymond
30 September 2024

Pizza was nog heerlijk warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Morris
29 September 2024

Altijd lekker, aardig personeel en snel bereid, zowel met afhalen als bezorgen!

W Bos Geersen
29 September 2024

Op de tijdstip van afhaling. Ging de aanwezige persoon op de betaling/bestelling kijken. Toen pas werd het dubbele menu klaar gemaakt. Bij thuiskomst het bestelde op onze borden geleleg HALF warm. Dat is ons tegen gevallen " daar gaan we nooit meer heen " was onze mening, Namelijk klanten moeten netjes en respekt vol behandeld worden. Half opgewarmde voedsel. Jammer

Wouter van Tongeren
26 September 2024

Vlotte bezorging en heerlijk gegeten

Klinge
25 September 2024

Mooi op tijd bezorgt, pizza's waren goed warm en waren heerlijk en bezorger was vriendelijk. Of te wel; wij bestellen nog een x

Esther
23 September 2024

Er wordt naar je geluisterd en de bestelling krijg je geheel naar wens geleverd. Het is lekker en de borging is top. Eten wordt warm geleverd, bezorgers zijn ook vriendelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gerrit
22 September 2024
Nienke
20 September 2024

De rijst is helaas meer zoals die eerder altijd was. De rest was natuurlijk wel weer top zoals altijd!

J.Stoelhorst
15 September 2024
DHW Prins
15 September 2024

3 stukjes artisjok was wat weinig op de Pizza Della Casa de extra bijbestelde topping Gorgonzola heeft de pizza nooit bereikt, dit viel tegen

Bob
12 September 2024

Weer heerlijk gegeten van diverse maaltijden!

Cor
11 September 2024

Zoals steeds weer dikke prima,..đŸ‘đŸ€“

Rick
10 September 2024

Super lekker eten vooral de spareribs

Brandweer
5 September 2024

Aangebrand onderzijde

Steffens
3 September 2024

Prima van smaak

Jos
1 September 2024

We hadden bezoek en ook zij vonden de pizza heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel
1 September 2024

Erg lekker en precies genoeg.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.